Returnare produse


Te rugăm, înainte de toate, să înțelegi că în spatele oricărei livrări pe care o facem există o investiție de resurse și energie. Ar fi bine, așadar, să analizezi cât mai corect acceptarea sau returnarea unui produs. Dacă ajungi la concluzia că vrei să înapoiezi produsul, iată mai jos condițiile în care îl poți returna:

  • În cazul în care produsul a fost livrat în condiții improprii ( recipient spart sau crăpat / produsul este pătat sau are urme de folosire sau pare că a fost deschis ), clientul are dreptul la un schimb sau la restituirea banilor. Fiecare cerere pentru un schimb sau de restituire va fi tratată individual, în conformitate cu obligațiile legale. 
  • Toate retururile trebuie făcute într-un termen rezonabil, nu mai târziu de 10 de zile calendaristice de la cumpărare. Produsele returnate trebuie să fie însoțite de o chitanță valabilă.  Pentru a face dovada primirii produsului, te rugăm să fotografiezi produsul și să îl trimiți la noi prin e-mail la  adresa: returnare@ atingeorganic.ro. În plus, avem nevoie și de numărul de AWB primit de la firma de curierat.
  • Costurile de livrare a produsului nu se rambursează.
  • Costurile de returnare a produsului sunt suportate de către client.